Corona update 30 april 2020 Fysiotherapie Noorderbad

We zijn erg blij dat we u mogen vertellen dat we vanaf 6 mei aanstaande weer open zijn voor fysieke behandelingen die (medisch) noodzakelijk zijn. We volgen hierbij alle richtlijnen van het ministerie van VWS, RIVM en KNGF. Wat betekend dit:
  • We hebben aangepaste openingstijden.
  • De fysiotherapeut bepaald of de behandeling (medisch) noodzakelijk is, of dat de behandeling via video-afspraak mogelijk is.
  • Veiligheid van andere clienten en personeel staat voorop.
  • Maximaal 1 therapeut en 1 client gelijktijdig aanwezig in de praktijk.
  • Administratieve vragen uitsluitend via de e-mail.
  • We gebruiken mondkapjes volgens, de voor fysiotherapeuten, geldende protocollen.
  • Behandelduur 25 minuten daarna hebben we 15 minuten om de praktijk te luchten en desinfecteren.
Wat verwachten we van onze clienten:
  • Zeg bij griep, verkouden, droge hoest, benauwdheid, keel-, hoofd- en spierpijn, misselijkheid, diarree en koorts telefonisch uw afspraak af
  • Twijfelt u of u wel naar de praktijk mag komen? Bel dan even voor de zekerheid, zo voorkomen we dat we u naar huis moeten sturen.
  • U bent verplicht ons ook te informeren bij lichte klachten, telefonisch voor uw afspraak.
  • Kom alleen. Heeft u een chauffeur, zou u dan willen afspreken dat hij/zij buiten wacht?
  • We hebben geen wachtruimte, kom precies op tijd of wacht nog even buiten.
  • Bij binnenkomst handen en onderarmen desinfecteren.
  • Minimaal 1,5 meter afstand houden.
  • Fitness apparatuur schoon achter laten met het aanwezige desinfectie middel.

Als er in plaats van een fysieke afspraak een video-afspraak voor u wordt ingepland doen we dit uiteraard in overleg. Bent u aanvullend verzekerd? Dan worden ook deze afspraken worden door uw zorgverzekeraar vergoed en tellen mee als een volledige fysiotherapeutisch of manueel therapeutische behandeling.

Wilt u een afspraak maken, heeft u beweging- en/of revalidatie advies nodig? Neem dan telefonisch, per mail of WhatsApp contact op via de onderstaande link. Dan bepalen we samen op welke manier we u kunnen helpen.